Veckans låtar ..



Jag har tänkt börja lägga ut en sån här lista en gång i veckan, hoppas det är nån som får nått låttips nån gång. Kommentera om ni tycker jag ska det eller inte. :) Just nu är jag ju lite deppig men jag brukar lyssna mest på lugna låtar med bra texter, även fast de här låtarna inte är de nyaste (jag lovar, jag vet det) Så är det ändå de som spelas om och om igen i min ipod. Jag tycker om dom hoppas nån fick nått tips. Sen vill jag passa på att dela med mig av mitt upptäckta band, Secondhand Serenade. Jag älskar dom, deras låtar, deras texter de är absolut värda att ladda ner! De har inte blivit upptäckta riktigt, vilket är synd för de är super bra!

Veckans låtar:

* Edwin McCain - I'll be
* Rod Stewart / Sheryl Crow - The first cut is the deepest (båda verisionerna är lika bra)
* Brick and Lace - Never never
* Holiday Parade - Don't close your eyes
* Agnes - On and on
* Ross Copperman - Dear life
* Ross Copperman - I don't wanna let you go
* Keith Urban - Stupid boy


Ha det bra // Linnea

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltid roligt med lite låt tips :)

2008-09-17 @ 19:31:29
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0