Kvällspromenad med malin :)


När jag väl börjat städa i rummet så skickar malin sms och frågar om jag vill hänga med på en promenad, och visst ville jag det så ja.. Det blev ingen storstädning av rummet idag. Plockade undan allt men har inte dammat eller dammsugit. Får väll göra det imorgon istället. ;) Matteläxan för den här veckan är gjord nu så den är ur världen, det är skönt. Så imorgon blir det att plugga till fysiktestet och sen måste jag läsa ut boken jag läser i svenskan med innan onsdag så jag hinner skriva recension innan fredag. Jaha, det blev visst en hel del plugg den här veckan med. :( Usch! Men om det blir som sist att jag får ett sammanbrott så tänker jag gå till carina och prata om det. Men vi får se hur det blir med den saken. Aja, i helgen händer nog nått kul iaf. Antingen åker jag till min syster och hennes kille i karlstad och stannar där över helgen eller så händer det nått här hemma. Kul blir det vilket som! Nu ska jag hoppa i duschen och sen lägga mig och läsa lite i boken tror jag.

Laddar upp lite bilder från malins och min läskiga promenad. Tror det va nån som smög på oss, fan va rädda vi va. Det knakade till precis som nån gick på en gren sen sa malin att hon såg en skugga så vi sprang för våra liv. Usch! Va längesen jag va så rädd. ;) Vi vågade inte gå dit vi skulle för att ta kort men vi ska ta det imorgon eller på tisdag istället.




                                                                                                        Foto: Linnea


                                                                                                    Foto: Linnea


                                                                                                      Foto: Linnea

åh, en av de bästa bilderna går inte att lägga upp. Det blir nått fel hela tiden så tyvär. Får lägga upp den nån annan dag när min dator inte cpar sönder!

Godnatt!  // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0