Höst <3



                                                                                           Foto: Annika Nilsson
Tisdag

Jaha.. målet den här veckan var ju att inte försova mig, det är redan brutet. ;) Fösov mig imorse, inte mycket men jag är seg på morgonen så en kvart räcker för att jag ska bli försenad. Michelle kom tidigare idag med, men det kanske va tur det för då va jag tvungen att skynda på lite. ;) Sen for det iväg till skolan, fick reda på då att vi inte skulle ha nån tyska idag sååå underbart skönt. Så vi som har Ann Marie i tyska med fick sluta vid ett istället för tjugo över två. Lite lagomt skönt sådär.. Michelles och min gamla hederliga väg som vi inte åker varje dag längre är underbar nu på hösten. Vi åker genom dalen och det är så fint med alla härliga färger på trädena nu. Måste ut och fota snart när det är sånna härliga färger på alla träden. Läängtar.. Jag tror jag ska skicka in kameran efter jag fått fina höstbilder. ;) Gäller att tajma och planera. På tal om hösten, är inte doften av höst underbar? Den är så frisk på nått sätt. :) Sommaren är min favorit årstid sen kommer nog hösten. Åh, jag fick precis en toppen idé till en tavla, jag måste börja skissa på det nu. Kan lägga upp en bild när jag är klar med den. :) Blir nog inte idag eftersom det återstår massa att plugga. Men jag klar ska den bli. ;)

Hon som tagit bilden jag lagt upp i inlägget är en riktigt duktig fotograf, kolla hennes blogg här: http://www.fotosidan.se/blogs/ablogg/index.htm Hon tar sjukt bra bilder, men kallar sig amatörfotograf. Hennes bilder är otroliga, kolla även hennes hemsida http://www.anilssonphoto.dinstudio.se/gallery1_19.html Natur bilderna är helt underbara!

Ciao ! // Linnea <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0