söndag


                                                                                                                                                       Foto: Linnea


Söndag


Idag är det en sån där tråkig söndag igen. Vädret är underbart men jag måste sitta inne hela dan och plugga. Hur kul känns det? Men har inget val. Ska försöka bli klar så fort som möjligt så jag kan gå ut och gå eller nått. Just nu är så godissugen med, inte ofta jag är det men nu skulle jag verkligen behöva lite för att piggas upp. ;) Ikväll klockan åtta är det skicka vidare (pay it forward) på femman, den har jag velat sett länge så den ska jag kolla på ikväll. Har hört att den ska vara jätte bra så kolla på den ni med. :) Nu ska jag väll fortsätta..

See ya ! // Linnea


Kommentarer
Postat av: Petra

Å den filmen har jag, jättebra! SE DEN! :D Var beredd med näsdukar bara ;)

2008-09-21 @ 18:04:07
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0