huuuh ..


Huh.. va jobbigt det är att sitta inne och skriva engelska. Håller fortfarande på med arbetet. Men jag hoppas och tror att det kommer bli riktigt bra. :) Tog en paus nu och äter ett päron samtidigt som jag bloggar. ;) Gott! Jag ska försöka bli klar snart så jag kan börja på tyskan eller så skiter jag i den idag och lämnar in den på tisdag, får se hur jag gör. ;P För sen vill jag träna lite tror jag, det är så skönt att få trampa och springa av sig. Ska göra situps och armhävningar med. Är riktigt taggad nu på att träna. ;) Jenny, vi MÅSTE boka in oss snart! Nej.. back to english..

Hörs senare ! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jag vet!!! vill också komma igång. Vi kan ju i alla fall börja boka in oss på crossen på söndagar, sen kolla mer tider med det andra.

2008-09-21 @ 18:23:10
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0