Mysdag..



                                                                                                                                                     Foto: Linnea

Lördag


Dålig uppdatering idag med, sorry. Men har knappt varit hemma idag. Åkte till Åtorpsmarken vid halv tolv. Jag och frida åkte dit med mormor och conny men gick sen själva. Träffade en hel del som man känner där inne och hälsade på, i början va de enda vi såg lärare. Men sen även kompisar och andra. :) Träffade jenny och tina en stund med så vi gick lite med dom. Kollade på vattenpipor och frågade va dom kostade. Är allt sugen på att skaffa en. Men får man ha vattenpipor? Skulle jag få det för mamma och pappa? Jag har ingen aning, jag har ju inte frågat iof.. Får nog göra det för att få reda på det. ;) Jag köpte iaf två filmer: Love and other disasters och Employee of the month. Fick även strumpor av mormor. ;) men det behövs alltid. Sen blev det ju lite marknadsgodis, men det måste man ha när det är marken. Efter marken blev det brottom till bussen mot örebro. Mötte frida på busstationen och vi åkte in till örebro där malin redan va och träffade henne. Sen letade vi efter nån mysig resturang. Vilket va svårt, så det fick bli kinamuren. ;) haha.. hörde du det tina? ;P Det va mysigt där, maten va okej men inte super god. Men MYCKET fick man! Åt inte ens upp hälften. Sen gick vi till bion och skulle köpa biljetter och då säger hon i kassan att det finns några få platser kvar på Patrik 1.5 men inte brevid varandra. Så då fick vi ta en annan film, typiskt. Vi såg Tropic Thunder istället. Visst den va rolig men inte min typ av film. Men den gick att se. :) Det blev en bra dag ändå. Nu ska jag lägga mig och kolla på nån av filmerna jag köpte. Imorgon blir det förhoppningsvis lite roligare inlägg. 


Godnatt! // Linnea <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0