Ny vecka , nya tag



                                                                                                                                                    Foto: Linnea
Hallå där!

Hur är det med er i kylan? Idag har det varit riktigt kallt och ruggigt väder. Stod nyss utanför och pratade med julia i en och en halv timme. Hon tog sällskap med oss idag. Vi har jämt så mycket att prata om när vi ses. Aja, frös verkligen tårna av mig, och det smakade riktigt gott med en kopp te när jag kom in kan jag lova. Nu ska jag lägga mig och läsa. Passar ju bra med vädret idag, det är en sånn där "krypa ner under täcket och mysa dag" idag. Om man kollar på vädret. Sen ska jag försöka hinna med att städa rummet idag, har verkligen ingen lust med det men jag måste. ;) Bäst jag börjar.. Usch vilka tråkiga inlägg jag skriver känner jag! Hoppas ni inte tröttnar på mig för det. Jag lovar att det kommer roligare, kanske redan senare? Hoppas det.
Puss på er ! // Linnea <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0