Ingenting är förutsägbart!




                                                            Foto: Linnea

Hallå !


Ja, jag sa ju igår att jag skulle ut och gå imorse men det blev det ju inte nått av kan jag genast säga. ;) Vaknad när klockan ringde halv sex reste mig upp och kände mig ovanligt utvilad och motiverad för en promenad. Men när jag kikar ut bakom rullgardinen är det kolsvart ute och dimmigt, får man nån lust då? Nej! Så jag la mig ner direkt och ändrade klockan till halv sju. Under den tiden drömde jag att jag mamma kom in och det blev panik för jag hade försovit mig. Men vaknar upp av att mamma kommer in på rummet och frågar om jag inte skulle ut och gå och undrar när jag tänker gå upp. Jag kollar på klockan och pustar ut, jag hade inte försovit mig och slappnar av igen. Det skulle jag inte gjort för ja, tror ni gissade rätt. Jag somnade om och vaknade inte förrns kvart över sju igen och då blev det panik. En kvart på mig att äta och sminka mig innan michelle och frida skulle komma. Men jag hann. Fast det är ju inge kul direkt att börja dagen med stress. Men men.. iväg kom jag, och vilket underbart väder det sprack upp till senare. På håltimmen gick jag, malin och frida ut på en promenad och jag tog lite kort med mobilen på träden som ändrat färg. :) Spanskan va kul idag med, eller soft kanske är rätta ordet. Vi övade på en dialog typ två gånger sen pratade vi skit och skämtade och gjorde ingenting. Våran lärare gick runt lite och sa inget så ja varför inte roa sig med annat då om man kan? Och vi får ju inget betyg i det heller så man behöver ju inte anstränga sig, bara vara där på lektionerna räcker ju. ;)
Efter skolan blev det plugga matte. Imorgon får jag nog missa agilityn för jag måste verkligen plugga so. :( Tyvärr..
Haha, vet ni? En lite kul grej är att jag kommenterade igår i Kenzas blogg. Hon skriver ju ofta Küsse som avslut, och jag trodde hon menade hejdå på tyska vilket är Tchüss. Så jag skrev det, och hon svarade idag att Küsse betyder kyssar, så där fick jag lära mig nått nytt. ;) Men kul att hon kikat på min blogg. :D
Sitter nu med nymålade naglar och håret uppsatt i en turban, ska gå ner och föna håret nu sen blir det sängen och läsa antingen boken i svenskan eller den i engelskan. Jihu..


God natt ! // Linnea <3





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0