love is in the air !



                                                                                                                                                     Foto: Linnea

Hallå där bloggen och alla som läser!

Vaknade imorse fem över halv sju av telitabies låten, tänkte va fan nu?! Men det kom visst från tvn som jag råkat somna till. Stängde av tvn och somnade om igen, gick inte upp förrns vid tolv idag, men på helgerna behöver man sova ut faktiskt. ;) Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Tror det blir att hitta på nått med tjejerna ikväll, vet inte bara vart vi ska vara. Men det löser sig. Nu ska jag göra mig iordning och gå till mormor för att bli bjuden på lunch, lite smått mysigt. :) Sen ska jag träffa jenny som va hundra årsen tror jag, vi ska gå en promenad och prata ikapp lite. Kanske kan övertala henne att gå till davids och boka in oss på träningen. Får se om jag lyckas, hon brukar aldrig vilja gå dit. För långt brukar vara argumentet. ;P Nej kära vänner, nu ska jag kila om jag ska hinna til mormor innan det blir mörkt.

Och vill tacka alla mina underbara vänner som gav mig bekräftelse igår, jag vet nu att jag betyder för er också. Jag älskar er allihop! Det är så underbart att veta att man faktiskt gör det. Ett bra tips är att när man känner sig som mest nere, skicka ett sms till de du bryr dig om och säg nått du verkligen menar. De svar du får värmer troligen..

Ha en underbar helg allihopa, vi hörs senare! // Linnea


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha du frågade aldrig om vi kunde gå dit :P fast jag hade inte aldrig gått dit iaf :P som vanligt ;)

2008-09-21 @ 13:33:14
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0