Godmorgon ..





Godmorgon på er!

När jag gick upp imorse hade mamma gjort amerikanska pannkakor, hur gott som helst! Amerikanska pannkakor med mosad banan det är riktigt gott! Mättande är det med vill jag lova.
Måste dela med mig av min sjuka dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag fick flyga till London till Blondinbella och Nils på deras semester där. Jag blev mottagen av Blondinbella som va jättesnäll och vi gick och köpte två tidningar och tuggummi. Det gick på 214 kronor och efter det hade inte jag några pengar kvar. Bella sa att jag kunde låna av nån Magnus som jag inte förstår vem det va. Men men.. Och när vi kom upp till hotellrummet så va Erika där med. Hahah, sjukt!? Erika är en klasskompis, men jag förstår inte hur hon kom in i drömmen. Tror inte ens hon läser blondinbellas blogg. ;) Men men.. Sen skulle vi ut på stan och shoppa allihopa så jag sa till bella att jag hänger med så kan jag va smakråd till dig istället då. ;) hhaha.. sjukdröm. Sen vaknade jag. Ibland är drömmarna allt väldigt konstiga.

Idag står det på schemat:
Städa rummet
Ut och fota höstbilder
Plugga

Ja vi får se va mycket av det jag kommer hinna med av det där idag. ;) Men först ska jag kolla på idolrepriserna för jag har missat massa i veckan.

Hörs senare! // Linnea <3



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej du Sis yänkte fråga om du vill komma hit nästa helg? Jimmy jobbar hela helgen så vi kan umgås mycke själva då!....fundera på de o hör av dig...blir väl en favorit i repris från sist hehe

2008-09-28 @ 12:22:51
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0