varför jag , varför någon?



Tisdag

Fan, vilken dag. ÅH! Allt skiter sig jämt, morgonen började med en försovning på en timme som tur va kunde mamma skjutsa mig tio minuter innan skolan började så kom precis i tid. Sen betedde sig alla i skolan jätte konstigt och känner verkligen bara för att skrika åt en del att dra åt helvete! Va har jag gjort er? Men som en bra låt går, "de säger att jag skiter i allt men det skiter jag i" just det, jag skiter i er. Jag klarar mig på min egen hand och behöver inte nån vid min sida hela tiden, så lägg ner. Det tjänar inget till. Men vill ge ett plus till alla idag som fick mig att le, det fanns ju några ändå. Japp.. som ni märker så har min dag inte varit den bästa. och som grädden på moset/ pricken över i:et, så har jag ingen praoplats som jag måste ha till imorgon! YES, jag har ringt runt som en galning nästan hela tiden efter skolan. Dessa har jag ringt:  

Fyra ben
Kuriren
KT
Saxin
Bergslagscenter
AC Foto
Sjölyckan
Prästkragen
Bergslagsbild AB
Amaryllis
Nya blomsterboden

Jaha, va gör man? Jag har pratat med jenny som jobbar på Ojojoj och hon skulle höra imorgon om jag kunde komma så får hålla tummarna. Annars blir jag malplacerad av syon på nått jävla skitställe! Mitt humör är verkligen på topp nu. Kan inte bli bättre. Ja, helheten av dagen = Så dålig den bara går att bli. Nu tänker inte jag skriva mer, har inget kul att säga så kan lika gärna sluta innan jag deppar ner alla som orkat läsa. Sorry, ni får veta imorgon vart jag hamnar vecka 41. Om det blir för jävligt så kanske det blir sängen en vecka och det gör ju inget för mig men för min frånvaro. ;)

Tror jag ska ställa mig träningsmaskinen nu och springa av mig lite aggrisioner, behöver nog det!

Hoppas ert liv går uppåt, nu när mitt går neråt! // Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0