läängtar ..


                                                                                          Foto: Linnea

Måndag



Åh vilken skön dag, började halv nio på nobel och slutade vid kvart i ett. Hade tänkt att cykla vid åtta för att hinna, men försov mig till tjugo i åtta så det fick bli moppen. Sen har jag och malin stått vid kast med liten boll i stort sett hela dagen och mätt va långt alla barnen kastade. Det har faktiskt varit kul idag, jag, ellen, emmy och malin har smidigt några planer för helgen med. :D Hoppas det blir av! Sen har ellen och jag bestämt att vi ska gå på åtorpsmarken nästa helg. :) Mysigt. Nej usch, nu har jag en hel del att göra:

* Ta kort på elgitarren och förstärkaren m.m
* Skicka iväg kameran
* Ringa runt och hitta en prao plats.
* Möte på brukshundklubben
* Plugga matte

Så nu är det bäst jag skyndar på, men innan allt det här ska jag dricka en stor kopp blåbärste :) Är ganska frusen nu. Åh va jag saknar sommaren, vart tog den vägen? Vill tillbaka, vill tillbaka och göra om allt så mycket bättre! Hösten och vintern är så mörk och tråkig. Jag blir deprimerad av hösten och vintern, men man får göra det bästa av det eller hur!? Har jag inte rätt inställning? Nu får jag längta och se fram emot Thailand, det kommer bli så bra. Tur att min kära vän anna är med, va kul vi ska ha! :D Synd att vi inte är hemma på nyår bara, och vilken hemlängtan jag kommer ha! Men va underbart med sol, bad, shopping. Jag ska inte klaga.. haha ;D

Ha det bra! // Linnea <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0