Underbara torsdag ..



                                                                                                                                    Foto: Linnea
Heej Heej!

Bästa dagen i veckan är torsdagar, de är korta och bara sköna lektioner. Har lunch på en och en halv timme så idag åkte jag hem till mormor och fick mat där. Mycket godare än skolmaten vill jag lova. ;) Idag har alla varit på bra humör, jag tror det beror på vädret. ;P Vädret är lika fint som igår, klar blå himmel och varmt. Nästan sommar värme. Nej då, inte riktigt. Men skönt är det och lika bra att ta tillvara på det nu för sen blir det regn och rusk ett bra tag. Väntar på att frida ska komma snart, då ska vi ta en promenad (kameran hänger med så bilder kommer) sen ska vi plugga so tillsammans. Hoppas vi får nått gjort så dte går bra imorgon på so:n. Hade ju mattediagnos idag, det gick nog bra. Det va bara sex tal. Jag svarade på alla förutom ett som jag helt glömt bort hur man räknar. Men men, känns bra ändå. Nu kommer frida så ska kila.

Hörs senare!
Puss // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0