Tonight !




Va ju till mormor förut och fick lunch. Det va allt mysigt, kollade på gamla kort och pratade en del. Hon berättade att max hade sagt att han tycker att mina vänner är så himla snälla och trevliga. Han gillar dom helt enkelt. Haha, va inte det lite gulligt? Inte likt han att säga. ;) Efter jag varit hos mormor kom jag hem en snabbis, pratade med felicia i telefon och sen gick jenny och ja en promenad och pratade massa, det måste vi göra snart igen gumman. Saknar dig och mig. Det roliga är att även fast vi inte träffas så ofta så står vi varann så nära och kan vara oss själva med varann, du är fortfarande en av dom allra bästa <3
Kvällen spenderas hemma hos ellen med felicia och frida. :) Myskväll med film och prat. Blev ingen utgång som vi hoppats på men blir bra med en stanna inne kväll också. Ska kila ner och äta nått lätt innan vi går. Ha en bra kväll alla!

Puss och kram // Linnea


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman vad söt du är :) Klart vi måste ta en promenad snart igen och snacka :P alltid lika roligt ju :) Du kommer alltid stå mig nära, det har du gjort ända sen vi var små! Älskar dig gumman <3<3

2008-09-21 @ 13:27:49
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0