SKRUTT!


Åh, det går inge bra för mig. Försöker få tag på nån på rävåsen men det går inge bra. Jag praoade ju där sist och det va så himla kul. Kan tänka mig att jobba med barn. Det är det att jag vill ju inte ringa runt heller till dom andra ifall dom säger ja och sen säger dom ja på rävåsen med. Så får vänta tills imorgon helt enkelt och ringa alla då.

De här tänkte jag ringa:

* Arena reklam
* Fyra ben
* Saxin
* Bergslagscenter
* Rävåsen
* Fotograf Sofia Öland
* Bildfirma Peter Lindström AB
* AC - Foto
* Sjölyckan (mitt gamla dagis)

Har inte gjort nått vettigt som jag skulle göra idag, måste sätta mig med matten nu. Sen ska jag ut till klubben och innan mötet tänkte jag träna lite agility med antingen Ebba eller Ville. :)


Kramar // Linnea <3


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att du kan tänka dig jobba med barn :)

Fyra ben blir nog jobbiga tider, det fick wall i alla fall när hon praktiserade där, och hon tyckte inte det var så himla kul heller. Vad är fotograf sofia Öland för något? :) puss <3

2008-09-15 @ 18:22:11
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0