seg söndag ..



                                                                                                               Foto: Linnea

Söndag

Idag har varit en typisk seg söndag, inte hänt ett skit och knappt varit utanför dörren. Farmor kom förbi idag :) älskar min farmor, så himla go är hon. <3 Annars har det inte hänt nått idag. Jag har städat undan lite i mitt rum och ska se till att fota min elgitarr och förstärkare imorgon så jag kan lägga upp den på blocket eller tradera och sälja den, den är ju helt orörd och står bara och samlar på sig damm.
Och vet ni!? Jag har en idé! Jag har funderat på att göra en walk-in-closet i mitt rum, och idag pratade jag med mamma om min idé och hon sa att det inte va helt omöjligt. :D Så efter Thailand tror jag vi kommer försöka oss på det. Då ska jag nog få en ny, större säng med tror jag. Hoppas det iaf.

Imorgon slipper jag skolan, ska vara funktionär på nobel där det ska vara "lilla os". Kortare dag får jag med. Det tackar man ju inte nej till. Slutar halv två istället för halv fyra. Imorgon ska jag försöka få iväg min kamera på rengöringen med, har inte gjort det än. Bara det att jag kommer få vara utan den i fyra-fem dagar och det kommer bli tufft, man vet ju aldrig om det kommer nått man måste ha kameran till. ;) Men måste ju också nyttja erbjudandet.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till busstationen och träffa petra en snabbis och lämna en grej.

Puss ! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0