problem och krångel ..



Glömde säga att min hyfsat nya (lite mer än en månad gammal) mobil har självklart börjat krångla redan. Visst är det så att jämt när man skaffat en ny telefon så ska den krångla så jag bara väntade det här. Kameran är helt svart och när man tar ett kort så hörs klickljudet men sen hoppar den tillbaka till menyn och det finns ingen tagen bild. :S Jag blir så less på tekniskaprylar. Sen stänger den av sig med och säger att sim är inaktivt och ja va ska man göra mer än att gå tillbaka med den och få den lagad? Bara det att jag klarar mig ju inte länge utan den. Aja, bäst är väll att få den lagad så fort som möjligt.

// Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0