Onsdag




Va ointressant jag känner mig idag, har inget att skriva tror jag. Hm.. antar att det kan bli så ibland men jag som alltid brukar ha en massa har ingenting idag. Men kanske beror på att jag är så trött? Imorgon har vi sovmorgon till tio som tur är så får lite mer sömn inatt. Det tackar man för. Och just det, ikväll är det ju idol med. Det får man ju inte missa.  Nej, gud så trött jag är, ska ta och duscha nu sen lägga mig tror jag och kolla på idol. Och om jag nu gör som jag tänkt så är detta rekord för linnea, har lagt mig tidigast elva sen vi börja skolan tror jag. Fick höra idag att de som ofta frågar va klockan är och när man slutar oftast har sömnbrist. Jag gör ju ofta det så kanske ett tecken? Men jag hinner ju inte lägga mig tidigare i så fall måste jag ju stressa och det vill jag ju inte heller göra. Hur hinner alla andra? Förstår inte.

Rekord på kortaste inlägget också tror jag idag, men det kan bli så ibland. Ses och hörs imorgon och förhoppningsvis har jag lite mer att berätta då.

// Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0