Onsdag ..





Heej Heej!

Idag har det varit dåligt med bloggande från min sida, men kan ju inte lägga mig utan att skrivit nått. Så startade igång datorn precis bara för att skriva ett inlägg. ;) haha.. kanske börjat blivit beroende av att blogga? Men det är nått man känner att man måste göra och om man inte gör det så känns det inge bra. Låter som en beskrivning från en alkoholist.

Jag blir så less på en del i skolan, va är det för fel? Har vi gjort er nått? Om det fortsätter imorgon då jävlar snäser jag ifrån! Jag pallar inte att folk går runt och är sura hela dagarna, skolan är nog surt.. Tur att jag inte är själv om det här och att det är fler som håller med. Efter musiken blev det lite bättre och på spanskan va det riktigt kul. :D Ångrar inte att jag valde spanska kan jag säga. Och på en rast idag ringde jag till rävåsen, de sa att jag skulle ringa imorgon igen för att få svar om jag får komma eller inte och praoa. :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Och vill tacka vår nya syo, så snäll och trevlig. Den förra va man ju livrädd för. ;)  Imorgon är det torsdag. Hjälp va veckorna går fort! Men det är bra, vill till thailand nu. Komma bort från det här.

Sorry för att jag va så tråkig idag, men är jättetrött nu och måste hoppa i sängen. ;) Men kommer igen imorgon och då vet jag förhoppningsvis vart jag får praoa. :) Och imorgon är det agilitykurs! :D längtar, dte är så roligt att hålla en kurs!

Ha det bra ! // Linnea  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0