nyfiken ..


Torsdag


Åh va nyfiken jag är nu! Tina ringde precis, och sa att hon hade nått till mig. Hm!? kan inte komma på va det kan vara.. Hon sa att jag visste va det va, men kan verkligen inte komma på nått. men hon är påväg hitåt nu,  så ska möta henne snart och då får jag se va det är. Spännande, berättar sen va det va. ;)

Vilken dag det har varit idag för övrigt! Tänker inte skriva va som hände i morse med moppen (FÖR SKÄMMIGT) och biologin idag gick som förväntat inget bra, glömde bort massa. Men jag tror jag får godkännt iaf och det är ju huvudsaken, men jag tror fan jag kommer sänka mig i biologi. Anders sa i våras att det va på gränsen att jag fick VG men jag fick det för jag ville så gärna sa han. ;) haha. Han är för bra ibland! Men det känns skönt att ha biologiprovet klart nu, har läxor idag vilket är helt underbart. Eller jag har två matteläxor som jag måste göra egentligen men de har jag helgen på mig med så dom skiter jag nog i idag. ;) Vi tog skolkort idag med, hoppas man ser någolunda ut iår. Usch, tycker inte om skolkort. Men men, kul att ha sen. Ikväll ska jag assistera på agilitykursen igen, kul. Ska ta på mig mycket mer kläder den här gången, riktigt kallt ute nu. Och vet ni vad!? Imorgon är det fredag! :D Skönt! Den här helgen ska bli en slapp helg tror jag om dte inte blir att hitta på något med nån, sen på lördag är det DM i agility på klubben så då ska Ebba och jag tävla. :) Har inte tävlat på hela sommaren så det ska bli kul.

Vilken tönt du är, men tur att du skämms för det borde du.


Nu ska jag kila! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0