Nöjd med dagen ..





Ser det inte för skönt ut?

Yees.. äntligen klar med tyskan, blev riktigt nöjd. Känns bra med arbetet faktiskt och det tog inte så lång tid för att skriva ett helt A4 så. :) Bra linnea! Hoppas Ann Marie blir lika nöjd bara.. ;) Sen har jag pluggat lite so med, gjort massa frågor som man skulle så imorgon är det bara att fortsätta plugga på, och vet ni!? Jag gjorde matteläxan med! Tänk att jag hunnit så mycket idag. fastnade på tvåtal men dom får hans hjälpa mig med i skolan imorgon, så nu är det två saker ur världen. Nej nu ska jag unna mig själv en stund på mortionscykeln (eller vad jag kan kalla den, kommer aldrig på nått bra ord) Sen ska jag hoppa in i duschen och sen välja kläder och sova. :) Bra avslut för kvällen. Imorgon börjar vi åtta så det blir lite jobbigare att gå upp, men inga försovningar den här veckan, är målet. ;)

Puss // Linnea <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är ju det man har vänner till och då är det ju tur att jag har så många underbara vänner ! <3

2008-09-22 @ 20:30:44
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: Malin

Va duktig du är gumman...=))

2008-09-22 @ 22:16:45
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0