natti natti ..




Kom nyss hem från ellen. Det blev en mysig kväll med film, popcorn, prat och skratt. Sånna kvällar måste bli oftare. Och jag måste säga, jöösses va fint dom har hos sig. Det är som taget ur en inredningskatalog. Önskar mina föräldrar hade lite mer stilren smak, men så va inte fallet.. Och just nu känner jag att det måste hända nått snart! Klarar inte av en lugn helg till. Behöver lite ha lite kul också, inte för att jag inte har det med mina underbara tjejkompisar men vill träffa lite nytt folk också. Får se till att det händer nått nästa helg helt enkelt. ;) Nu väntar sängen på mig, måste komma upp i skaplig tid imorgon för då är det plugga som gäller hela dagen, har ett tyska arbete som ska in på måndag och ett engelska arbete. Tyskan har jag inte ens börjat med. Sen har vi SO prov på fredag med som kanske är bra att kolla lite på. Hatar skolan.. Men bara att finna sig in i skiten.

Sov gott ! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0