myskväll ..



Jag måste väll berätta lite om idag då, fast jag egentligen inte orkar det nu. ;) Men det gick riktigt bra på agilityn idag. Ebba va laddad och jätteduktig, lite seg bara men hon kämpade iaf. Vi nollade ena loppet och fick tydligen fem fel på kontaktfält. på agilityloppet. Men vi tog oss runt utan disk, trots att det va garanterat klass två banor och vi som är i ettan. Ebba och jag kammade hem andra platsen i KM, inte illa pinkat för min sega terrier. Och så kom vi femma i inofficella agilityloppet och sen vet jag inte va vi kom på för placering i hopploppet. Men både jag och Ebba är nöjda med dagen. Gick bättre än väntat. :)

Lyssna och njut nu.. Jag är själv hemma med hundarna ikväll, för jag valde att inte hänga med och fiska kräftor. Så nu ska jag krypa ner i soffan under en filt, kanske tända en brasa och äta äppelpaj med vaniljsås som mormor kom med förut. Jag fick SOLO med av mamma förut så kanske kryper ner i sängen sen och läser den. Men nu ska jag gå och kolla på heartbreaker som börjar på fyran nu.

Puss på er!  // Linnea <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0