Min helg :)




Jahopp, i fredags mådde jag piss så blev att stanna hemma från skolan. På kvällen kände jag mig febrig och hängig så va rädd för att bli värre så det inte skulle bli nått stockholm för mig. Men jag intalade mig att jag SKULLE till stockholm oavsett och ja, jag kom till stockholm. Så jävla skumt. Jag mådde bra när vi va i stockholm men när vi åkte hem så kände jag mig dålig igen. Och idag så har jag mått piss igen, FY! Tror jag har nått virus i kroppen. Men hoppas att jag kan sova bort det , vill inte missa massa i skolan nu heller. Aja.. Stockholm då, Vi åkte fem i sju och det va nästan bara vi på bussen. Vi hade hela bakdelen av bussen för oss själva, skönt! Resan gick bra och va vi skrattade. Hände en del roliga saker kan man säga, orkar inte skriva det nu. har knappt nån ork i fingrarna. :/ Det finns väll inte så mycket att säga om stockholm egentligen vi sprang i affärer hela dagen. Regnade gjorde det med, så jag och frida fick köpa paraplyn tillslut. ;) Men det va en mysig och trevlig resa iaf. Vi har sagt att vi åka till stockholm en två gånger per åt nu framöver, till våren och till hösten. Gäller att spara pengar nu då. Jag blev jättenöjd med mina inköp.

- en kjol från monki
- en blommig tröja från H&M
- ett linne från JC
- en stickad tröja från H&M
- en bh från H&M
- ett par ankelboots från H&M

haha.. märks det att jag gillar H&M ?

Gud va trötta våra ben va efter en dag i stockholm. Så det va riktigt skönt att komma på bussen och sätta sig ner. Men i örebro klev det på några tattare från karlstad som började snacka med oss. Först satte de sig bakom malin och bea och började prata med dom, sen när dom inte hade nått mer att säga till dom så flyttade dom sig och satte sig framför mig och började prata med mig, jobbiga! Okej, ena killen va faktiskt snygg måste jag säga men dom va jobbiga. aja.. skönt att det inte va en lång sträcka vi fick åka med dom.

Och inatt då, felicia sov hos mig. Jag vaknar upp och märker att hon har kissat i min säng!!!!! Snacka om att jag blev arg! Jävla katt! varför!? Så fick sova hos mamma sen, tur att pappa va och fiska kräftor den här helgen med. :)

Nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag lägga mig, tror min kropp behöver det.

Vi hörs! Kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh va fina saker du hittar jämt...varför gör inte jag de???? MORR

Men varför gör Lisa så?? dumma katt...Frille har tillome gett sig...hmm en tripp till mig snart kanske? puss

2008-09-07 @ 20:55:36
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Frida

Haha trodde du menade Felicia , alltså inte katten först asg <3

2008-09-07 @ 21:02:24
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-07 @ 21:56:47
Postat av: Anonym

jag köpte ju faktiskt också paraply ? ;$

2008-09-08 @ 07:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0