lång, seg skoldag ..




 

Heejsan !


Äntligen hemma efter en lång dag i skolan, riktigt segt har det gått idag. Men inte slutar skolan när man gå hem, nej det fortsätter med en massa att plugga. Jag lovar min väska vägde säkert 5 kilo när jag cyklad hem. Så ja, nu är det bara att sätta sig ner och plugga plugga plugga.. Jag lyckades ju få alla att gå med på att ha matte diagnosen på torsdag istället för onsdag så en dag till fick jag att plugga på den. Jag vet en diagnos är ju bara för att se hur mycket man tagit till sig och kan. Men våran lärare räknar in diagnoserna i betygen, vilket man inte ska egentligen. Så därför måste vi se till att plugga till diagnoserna med. Det har förövrigt varit en bra dag, seg men bra. :) Mycket skämt och skratt. ;D Tror jag piggade upp en idag som kände att allt va pissigt, stämmer det? Vet att du läser bloggen.. ;P Nu ska jag väll sätta mig med So:n och tyskan framförallt. Men innan det måste jag läsa mina bloggar som jag följer varje dag. ;)

Hörs senare! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe vad söt du är <3 och jag vill tacka dig för att du piggade upp mig , puss älskar dig ! <3

2008-09-22 @ 18:27:37
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0