Klart !


Nu har jag städat rummet så nu är det fint eller va säger ni? Skillnad? Får se va läge det ser ut såhär bara. ;P Nej, men jag ska försöka hålla efter i rummet nu och inte stöka till och slänga kläder på golvet, det blir svårt men det är inte omöjligt. ;) Kollade lite till och från på idol ikväll, ringde och röstade på Lars. Han är ju så cool och egen, hans röst är mystisk och härlig. Han är en av favortiterna i år! Killen är ju från karlskoga med! :O Det är cooolt! Lilla karlskoga liksom. ;P Men en till favorit är ju Johan. Han är ju störtskön! Nej nu måste jag lägga mig och läsa några sidor i svensk-boken sen soova. Imorgon är det en lång dag. Men vet ni vad imorgon är det onsdag, och onsdag=BILD! :D JA. haha, vilken nörd jag är.. Men det är roligaste och bästa ämnet av dom alla!

FÖRE                                                                                 EFTER
 
                                                                                                                                                              Foton: Linnea
Nu väntar min nybäddade säng på mig, åh va skönt det ska bli att få krypa ner.

Sov gott allihopa! // Linnea <3



Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, det var skillnad på rummet hörru :P värre än mig ju !!

2008-10-02 @ 18:48:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: emelie

borde ha tagit en stund haha

2008-12-12 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0