Ingen vanlig tråkig söndag..




Söndag


Det blir aldrig som man tänkt sig, right? Mormor ringde när jag satt och kollade på idol och frågade om jag ville med till Ikea. Och jag hade faktiskt tänkt på det innan hon ringde och jag va allt sugen på att åka så jag hängde med. Kom nyss hem därifrån. Köpte nya cosmopolitan men inget från ikea, men det är kul att bara gå runt och titta och få insperation. Längtar nått enormt tills jag flyttar hemifrån och får inreda min lägenhet. Snacka om kul! Måste nog börja spara om jag ska få det så fint som jag vill. ;) Men först spar jag till sex and the city boxen och en bärbar dator. Jag har tänkt att när jag kommer upp i 600 kr i min spargris med mynt (jag har nu 302 kr) så ska jag köpa sex and the city boxen. Sen får jag spara till en bärbar dator som jag nog får köpa efter thailand om det inte kommer nått jättebra julerbjudande. ;) Såg en så snygg kille på ikea förresten, åh! Vi hade lite ögonkontakt och stötte på varann hela tiden. Sen när vi ska åka hem så står han utanför deras bil som är parkerad mittemot våran. Lite smått roligt.. Sen kollade han efter mig när vi åkte. Gulligt!
Aja, nu ska jag städa mitt rum, jag måste för det ser förjävligt ut! Kan lägga upp före och efter bilder sen. ;P


Puss och kram! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0