Jobbig måndag..


                                                                                                                                                          Foto: Linnea

Måndag

Äntligen hemma från skolan.. Fy den här dagen va hemskt jobbig. Vi har nästan alla ämnen på måndagar och slutar halv fyra. Hade jätteont i huvudet med och mådde illa när vi skulle ha so genomgång. Det va en ren plåga att sitta där och försöka koncentrera sig då. Smart som jag är hade jag inte med mig nån alvedon eller nått i väskan heller, som jag jämt brukar ha. Det är nått man alltid ska se till att man har i väskan. Men men.. det va bara att hålla ut och vänta tills lunchen. Efter jag ätit mådde jag faktiskt bättre. Skönt det, annars hade jag nog gått hem. Fick reda på mattediagnosen idag med, det gick bra fast det rasade massa poäng för jävla slarvfel jag ska göra hela tiden, förstår inte varför jag inte kan läsa rätt nån gång? Måste lära mig att gå igenom det också. Fick jag reda på mitt afrika arbete idag med, MVG! Det känns bra eftersom jag blev nöjd med arbetet. Idag har jag fjeskat lite extra för Ann Marie med, haha.. Hon är en sånn där lärare som faller för fjesk, vet inte om det påverkar betyget men ändå. ;) Hoppas på MVG i engelska nu. Aja. Idag ska jag ringa davids träningcenter iaf och boka in träning, sen ska jag plugga fysik inför testet imorgon. Sen ska jag fortsätta städa rummet idag också. Bäst jag börjar, klockan tickar.. 

Ciao! // Linnea <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0