hemma idag ..


                                                                                                      Foto: Linnea

Stannade hemma idag iaf, mådde verkligen jätte dåligt igår. Jag va verkligen helknäpp igår, började gråta för ingenting och kände bara för att falla ihop på marken. Det är lite kul och tänka tillbaka på flodvågorna som kom för att min fot började krångla (som den brukar) vilket gör ont, men har aldrig börjat gråtit  över det. Jag grät ju inte för att det gjorde så ont , utan det jag va bara less på det. Sen stängde min dator av sig helt plötsligt. mobilen satt inkopplad och datorn slocknade när jag svarade på ett sms, kanske blev det nån kortslutning? Aja, gick ner till pappa gråtandes och sa att datorn kraschat så han hängde med upp, den startade inte direkt så då kom nästa gråtattack. Hjälp! Vilken tönt man är ibland. ;P men är man inte helt frisk så är man inte, och då kan man reagera lite annorlunda. ;) sen hade jag nog ingen energi heller för åt ingenting mer än frukost på hela dagen så det kanske va lite det med, men jag va verkligen inge hungrig eller hade nån matlust heller för den delen. men idag mår jag bättre som tur är. så imorgon är det skola som gäller. jag får hålla tummarna för att det inte är en stor förkyldning som är på väg. Just nu känner jag bara för en stor kopp te och ett varmt bad. Kanske ska ordna det nu? Aja, kilar nu, hörs imorgon!

Linnea <3 

Kommentarer
Postat av: Petra

Javisst! Nu har jag kommit på en idol, Pippi Långstrump, hon är ju så! :P haha .

men har du html-redigerare eller textredigerare när du skriver inlägg? du ska använda den som du inte kan ändra texten på, förstår du? den som ser ut som "anteckningar"? :)

2008-09-09 @ 11:16:12
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0