Happy days ..




Jag trodde inte jag va den sorten som man kunde ringa när man känner för det och tro att jag ställer upp på vad som helst, men vissa tror tydligen det. Jävla svin, att du bara törs!?

Aja.. tänker inte hänga läpp för att det finns idioter där ute , för det kommer det alltid att göra och inte kan man gå runt och bekymmra sig över alla dom. Så nej.. Nya tag. 
 
Wiiiiieeh! Det blir nog stockholm med tjejerna iaf! :D Mamma sa ju att jag inte fick det först men pratade med henne idag och hon ändrade sig, nu är det bara det med pengar hur jag ska få det men jag får fjäska för pappa på den fronten tror jag. ;) Jag är glaaad nu! Mitt liv går verkligen upp och ner hela tiden, ena dagen har jag världens otur och allt går emot mig. Medans andra dagen så går allt mycket bättre och inga motgångar. Men det kanske är så livet är? Upp och ner. Men bättre det än att leva ett bekymmerlöst liv som är tråkigt som gatan. Så jag är nöjd ändå, ska inte klaga. Finns alltid dom som har det värre. Och dessutom för er som inte visste så är ju bekymmer till för att lösas. ;) Och på tal om nått som går upp och ner så tror jag fan killarna i klassen har mer humörsvängningar än nån tjej jag nånsin mött. De tar en för givet och nej, nu stör jag mig på dom mer än nånsinn. Sen när dom inte vet varför vi är sura på dom så går dom helt plötsligt och blir sura på oss istället för att försöka, de vet nog inte än hur det funkar tror jag. Men ge er nu! Hoppas det blir bättre imorgon, upp till bevis säger ja.

Och förresten, mina ben är näst intill döda efter igår, känns inte som man gjorde så himla mycket men om man lägger ihop alla rundor fram och tillbaka mellan höjdhoppet så blev det kanske nån mil. ;) Sen gick jag ju till och från plus att jag sprang 400 och 60 m. Så ja, träningsvärk va ordet! Men då vet man att man tränat och att det tagit nått. Sen strechade jag ju inget och det hjälper ju faktiskt om man gör det. Men man lär sig av sina misstag.

Gud va glad man blir när det ringer en "telefonförsäljare" (nej men en sånn där från nått företag som ska snacka med ens mamma eller pappa) och dom är trevliga! Det ringde precis en kille (såklart en glad göteborgare) ;) Och fråga efter pappa , men han kunde inte prata nu så jag sa att han kunde inte prata nu men om det är okej kan ni ringa senare? Och då sa han nej, det går absolut inte. sen skrattade han och sa att nej men det är klart det går bra, vi ringer senare. Jag hatar annars sånna där jobbiga personer som ska sälja nått eller va dom nu vill, de brukar alltid vara så otrevliga och tråkiga så man blir så glad när det ringer nån trevlig. :)
Nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag hoppa in i duschen och försöka komma i säng i tid ikväll. Skulle egentligen ha städat rummet idag men det blev inte så. :P Men imorgon MÅSTE jag det. Det är hemskt så det ser ut nu, ska ta före och efter bilder så får ni se.

Och VET NI VAD!?!?! Jag skrev ju om kameran igår och den funkar nu!! :D Haaappy days! Jag är lycklig igen! ;)


 

Ciao ! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0