Nu är det dags att slå näven i bordet!





Neeej, jag ska dra igång en demonstrerande protest nu! Jag är så less på att inte få ha någon fritid så jag ska gå i bott med det här nu. Jag pallar inte att vara tvungen att sitta inne från man slutar skolan och kommer innanför dörren tills man måste gå och lägga sig av svidande ögon och trötthet. Det ska inte behöva vara såhär! Jag är seriös nu, jag tror jag ska gå till min lärare och prata seriöst om detta och sen kanske till och med gå till rektorn med saken. För man ska inte behöva må såhär, jag mår fan nästan dåligt av det här. Man får ju en sånn press på sig och sen blir man stressad och får sömnproblem. Jag vet att jag inte är själv om att känna på det här sättet heller.

Jag vet inte hur jag ska göra nu, jag har panik! Jag får inte in nått mer i hjärnan men samtidigt måste jag plugga? Det kommer ju gå åt helvete imorgon annars. Enda lösningen är att skolka vilket jag inte gillar, men om jag ändå inte kan nått till imorgon kan jag lika gärna gå hem. Den tanken ska inte ens behöva komma över en sånn här sak, därför tänker jag protestera nu och framföra elevdemokrati som våran skola tydligen ska följa, vi får väll se..

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0