är turen på min sida nu?

Tjo hej!
Dagen har bara runnit iväg idag, allt gick fort förutom syslöjden som gick segare än nånsinn idag. Tur att jag har Ellen och Emelie i samma grupp iaf. :) Och frida har tjatat sönder idag om att jag ska börja spela vollyboll. Så får väll ge det en chans iaf, ska gå på en träning och se. Tror inte jag vill börja men kan testa på det iaf. Vet ju att jag är sämst i skolan på det så får väll se hur det går. ;) Idag har det varit en allmänt bra dag förutom att jag mått dåligt, har så ont i mina halsmandlar som är uppsvälda pga förkyldningen. Men jag klarade igenom skoldagen iaf. Det är många som är hemma och är sjuka nu från skolan.

Idag va vi ut till brukshundklubben och tränade lite inför imorgon och förberede. Det gick jättebra för Ebba och mig! Hon är riktigt taggad nu och farten finns, tack och lov. Kanske har jag turen med mig imorgon så vi kan få en bra placering? Vi får hoppas på det. :) Efter tävlingen imorgon åker vi till pappa som är på vättern och fiskar kräftor, så ska för första gången iår hänga med. Det kan nog bli mysigt. Men nu måste jag sova om jag ska orka upp till sju imorgon bitti, ingen sovmorgon här inte..

Puss // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0