ahaa..


  


Jag träffade ju Tina förut. Va söt hon är, det va ett tackkort från studenten hon skulle ge mig. Och vet ni vad!? Kortet är ett av dom som jag tog på henne. Det är ju lite kul, och jennys tackkort har jag också tagit.
Det är kul när andra vill använda ens foton. :)

Usch, jag mådde inge bra förut när jag skulle iväg på agilityn. Jag frös jätte mycket fast jag hade mycket kläder på mig och kände bara för att lägga mig och sova, men om jag hade lagt mig och vilat skullejag aldrig orkat med agilityn ikväll. Så jag bet ihop. Jag ville inte iväg, men jag måste lära mig att göra saker som man inte alltid känner för och vill. Men jag kom iväg och nu är jag hemma igen. Lika trött nu som då. Men det va riktigt kul idag och alla gör stora framsteg. Nej mina vänner, nu ska jag läsa mina favoritbloggar (som jag blivit beroende av att läsa varje dag) sen ska jag hoppa in i duschen och sen väntar sängen. Inatt är det en som sover gott iaf kan jag säga. Sov bara fem timmar igår så inte konstigt att jag är trött. Måste ändra mina sovvanor tror jag.

Ciao ! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Gumsan! Hmm när e tävlingen imorron? va grymt sugen på o komma o titta....hmmm vilka ör dina favvobloggar du läser varje dag!? kram

2008-09-12 @ 13:53:54
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0