<3<3<3<3




                                                                                                 Foto: Linnea

Jag måste verkligen säga det här igen. Jag har välrdens underbaraste vänner och jag är SÅ tacksam över att de finns. Jag vet att ni ställer upp för mig och ni bryr er. Lika mycket, om inte mer bryr jag mig om er. Jag har sagt det förut men säger det igen, jag föddes med oturen och blir förföljd av den varje dag men jag vet varför jag fått all denna olycka, för all lycka lades ner på att finna de bästa vännerna man kan få. Det är dom som får dagarna att gå, det är dom man kan prata med om allt, det är dom som stöttar när man behöver det, det är dom som får en att skratta och le. Det är dom som gör livet värt att leva. 

Fick ett otroligt gulligt sms av en underbar person idag. Det stod:
Linnea, jag vet nog inte vad jag skulle göra utan dig.<3 jag tror du föddes som en ängel, du finns alltid där om man behöver än och jag kan alltid prata med dig om allt. <3 tack för allt du gör och för att du finns i mitt liv, jag älskar dig! <3

Sånna sms är så kul att få, att veta att det man gör för någon faktiskt betyder och att folk uppskattar än. Mera sånna sms borde skickas! Alla borde göra detta, visa tacksamhet till dom man älskar för att de finns och för att de är dom de är. För vem vill inte känna sig omtyckt och älskad?

Peace and love my dearest! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: jenny

Älskar dig vännen min <3<3

2008-09-30 @ 21:37:32
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0