Mer sånt !



                                                                                                                                                          Foto: Linnea

Jises va ont det gör, har fått en knut precis nedanför skulderbladet. Känner hur den typ växer och det gör ont! Stackars mig.. Det har också hänt nått med min högra fot/ vrist/ vad. Den brukar krångla och göra ont men nu känns det annorlunda, fick linda om den när jag skulle på agilityn till och med. Hm.. Hoppas det går över snart för jag ´har ingen lust att ha ont. ;)
Ja, agilityn då. Det gick jättebra, alla är så duktiga och jag är riktigt imponerad. Det roligaste idag va ändå all bra kritik vi fick. De tyckte att vi varit jätteduktiga och att det har varit bra att vi sagt till när de gjort fel och att vi peppat dom bra. Alla va nöjda med kursen och alla vill gå en fortsättningskurs. Det är alltid kul att höra när folk tycker man presterar bra, mer sånt i samhället. ;) Lotta tackade oss väldigt med för hjälpen och vi fick en liten present. Gulligt! Jag lovar att det inte va sista kursen jag höll. Det va så himla roligt!

 

Nu mina kära vänner har jag dessvärre inte tid att sitta här..

Hörs imorgon! Puss och godnatt! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad skoj! Det är en kick att hålla kurs! :P Jag är också övertygad om att ni skötte er toppen, kan nog inte bli annat än bra :) vad ska ni hålla mer för kurser? :)<3

2008-10-10 @ 00:47:17
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0