Min dag i korta drag! :)


 
                                                                                                Foto: Linnea


Jaha, det blev inte så mycket städning idag iaf, förstod att det skulle sluta så. ;) Men men.. lite mindre saker på golvet iaf. Jag vet inte vart dagen tog vägen den rann iväg helt enkelt. Vid fem iaf så mötte jag Felicia på stan. Vi gick runt lite i alla affärer och kollade lite på rean, jobbigt när alla fina plagg hänger där och vill bli köpas och man inga pengar har. :/ Men imorgon ska jag få jobba!! :D Så då får jag äntligen lite pengar igen. :) Sen stängde ju affärerna så då blev det att gå till torget där Karlskoga festen var. Kollade lite på lådbilsracet och träffade lite folk, kul. Sen kom Tina, Jenny, Catte och Ellinor så pratade lite med dom. Sen följde jag Felicia till Harrys sen träffade jag Amanda, Emelie och Petra vid statt så stod där ett tag och pratade med dom. Sen gick jag mot willys och träffade Jenny och Tina där utanför och tog sällskap hem med dom. :) Imorgon blir det Karlskoga festen igen med Felicia och Bea, får se om nån mer hakar på. :) Då kommer iaf lite artister uppträda inte dom bästa kanske men ändå. ;) Går ju för att träffa folket. ;) Får se kanske sover över i mormors lägenhet på kvällen. (Dom är bortresta så har den för mig själv). Men nej, nu kan jag tyvär inte skriva mer måste sova nu ska upp jättetidigt och jag kan ju säga redan nu att jag kommer vara död imorgon bitti.. men men. ;)

Sov gott allihop! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0