God morgon!

                                                                                                                                                          Foto: Linnea

Usch, sommarlovet förstör ens rutiner helt och hållet. Går och lägger sig sent och vaknar sent, Inte bra! Hela dagarna blir ju förstörda. Men det är kanske det som hör till med lov, att man får göra lite som man vill? ;) Sen en till sak jag vill passa på och klaga/undra över, vart är det fina vädret? Det är så typiskt, veckorna innan vi slutar är vädret kanon. Rättare sagt perfekt och man bara längtar efter att få sluta och komma ut och bada och sola. Men sen när vi väl slutat skolan och går på lov så regnar det och blåser det hela dagarna? Varför? Det är ju verkligen taskigt! JAG VILL H A SOMMAR VÄDRET NU!! Jag har ju bestämt mig för att det här lovet ska bli det bästa,  och det ska jag allt se til att det blir. Men än har det inte hänt så mycket kul och bra. Måste försöka planera upp det här nu, inte så lång tid kvar. Hoppas det blir Grebbestad med Bea snart iaf. :)

Idag ska jag pyssla lite här hemma och städa mitt rum bl.a hade jag tänkt, får se hur det går med det. ;) Tänkde även hänga upp sommar gardinerna som inte kommit upp ännu. Ops.. ;) Sen senare ska jag nog träffa Felicia en stund. Det va ett tag sen så det ska bli kul. :)

Vi ses! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: sigrid

hela dygnet blir vänt upp och ner av sommarlov! ända nackdelen med sommarlovet :P

2008-07-02 @ 19:29:27
URL: http://thelaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0