USCH!

Usch, härom natten drömde jag världens mardröm! Det va en liten dvärg och hans gäng som härjade hemma  stan. De kom fram från ingenstans och den lille dvärgen knivhögg personer. Han va maskerad med svart huva, när han hade knivhuggit personen så ställde han sig och tittade på folket som stod chockade och livrädda ut och varje gång sa han samma sak som nått i stil med att den han knivhuggit fick skylla sig själv och att den inte skulle vara ivägen något mer. USCH! Sen drömde jag att jag och en kompis va inne i ett köpcenter och att jag hörde en som pratade i telefon och sa att "jag är här nu, ni kan komma." 
vi va på väg ut och jag blev rädd och vände in igen, jag hann inte varna min kompis så jag blev själv därinne och satte mig på en bänk där det redan satt massa så jag skulle smälta in. men då visade det sig att de skulle slå till mot nån av oss som satt på bänken så jag och en till sprang därifrån och nerför en trappa och han började springa efter oss. Där vaknade jag svettig och rädd. Klockan va vid sju och vi skulle upp nio så det va ett tag kvar tills vi skulle gå upp men jag vågade inte somna om för då skulle drömmen komma tillbaka så jag låg vaken nån timma sen lyckades jag somna en stund. Men fy vilken hemsk dröm! Han va så snabb den lille dvärgen och kom från ingenstans. Nej nu vill jag inte drömma fler mardrömmar! Inge kul alls! ;)

Ciao!

Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej usch vilken dröm :O Har drömt massa mardrömmar jag med på sistone, men nte någon sån här :O

2008-07-06 @ 12:06:38
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0