29,5 tim kvar!

tjaaaat tjaaat tjaaat om denna blogg! Men då får du fan börja kommentera med! ;P

Och hej på er alla andra, haaha. ;) Vet ni ? Om exakt 29,5 tim åker jag hemifrån. Då bär det av mot thailand. :D LÄÄÄNGTAR! Det ska bli så underbart skönt att komma bort från allt just nu, behöver det verkligen. Synd bara att jag inet kan packa med alla jag kommer sakna. :( Jag kommer få abstinens när jag är där nere ju, TVÅ veckor utan telefon!? :O Tyck synd om mig..
Imorgon ska jag fira jul och få julklappar. Ingen aning om va tomten kommer med. Det blir spännande. Måste upp jättetidigt så forstår inte varför jag sitter här, missar min viktiga skönhetsömn ju. Eftersom jag ändå inte har något viktigt att häva ur mig och bara pratar strunt så kan jag lika gärna sätta punkt där. Nästa uppdatering kanske blir när jag sitter i thailand så håll utkik, lovar att uppdatera när jag är där, plus bilder!! :)

Ni får ha det bra här hemma och njuta av slask och blask , medans jag njuter av sol och värme. Puss på er! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Anna

ja snart åker vi :P jag ska åka med er upp :P hihi kul kul ses snart om 17 timmar :D

2008-12-21 @ 18:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0