resfeber!

Sista inlägget innan jag far, nästa gång jag skriver blir nog troligen i thailand. Shit, nu kommer resfebern. :S Är lite orolig för flygresan, är åksjuk och har hänt att jag spytt hela dit och hemresan det va inge kul kan jag meddela. Att må illa och spy i tio timmar är inte dirket nått man gör med nöje. Jag har åksjuketabletter men hoppas bara dom hjälper!

Idag har vi firat jul här hemma och en del av släkten kom hit. Fick mest pengar, men också, presentkort på gina tricot, ansiktsmaskar, peelingkräm, duschkräm, morgonrock, bok, flera presentkort på bio, ljuslyktor och filmer. Tack alla! Trodde inte jag skulle få så mycket faktiskt.

Nu ska jag tanka ipoden med nya låtar så den är uppdaterad till imorgon sen ska jag sy klart klänningen jag ska ha på mig på nyår och sen måste jag sova.

Jag är stressad, har panik och ångest, ett annat ord, resfeber!

PUSS // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar er en superresa och en godjul och gott nytt år! ses nästa år! o glöm inte att jag älskar paket hihi

puss sis

2008-12-23 @ 12:57:18
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Petra

Väntar med spänning på uppdatering.. ;)

2008-12-23 @ 17:28:08
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0