God jul fran thailand!

Nu ar vi framme i thailand, resan gick bra men shit va nervos och radd jag va. Nar vi hade lyft sov jag sen nastan hela vagen, jag hade tagit en aksjuketalett och en somntablett sa tack vare dom blev flygturen raddad. Som ni marker kan jag inte skriva dom sista bokstaverna i alfabetet men hoppas ni forstar anda bara att tanka till lite sa gar det nog att lasa. 

For en timma sen klagade jag, efter dte gick jag ner till havet och gick efter stranden med fotterna i vattnet. Ljudet av vagorna och solen som va pavag ner skapade harmoni. Jag gick dar pa stranden nastintill ensam,  tankarna borjade stroma in och jag kande mig helt plotsligt lycklig. Jag har inte kannt lycka pa lite mer an en manad nu. Den har kanslan ar efterlangtad! Mer av den tack. Jag insag sen att allting gar upp och ner, fram och tillbaka, precis som vagorna. Det ar sa livet ar byggt att vara.

Nar jag gick dar sag jag ett hjarta som var malat i sanden, i hjartat stod det patrick gjort av snackor. Jag vet inte om det va en tjej som skrivit det eller om det va patrick sjalv men pga kanslorna jag hade inom mig fick jag lust att gora ett eget hjarta med ett speciellt namn i. Men jag tillat inte mig sjalv att gora det.

Nu maste jag kila, vi ska ga ut och ata strax. God jul pa er darhemma!

nu rakade jag trycka pa nan konstig knapp sa jag fick stor text, hoppas det inte blir sa nar jag publicerar det har men ni far leva med det i sa fall!

Pussar och kramar ! linnea <3


Kommentarer
Postat av: malin

Kom Hem Nu, För Jag Saknar Dig Grymt Mycket! Kanske Var Det Mitt Namn Du Ville Skriva I Sanden ;) hihi

Älskar DIG sis!<3<3<33<3

2008-12-25 @ 12:48:41
URL: http://malinlindskog.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad skönt att läsa att resan gått bra och att du har det bra därborta :) LYCKA - häääärligt tjejen, så ska det vara :D sköt om dig! <3

2008-12-25 @ 21:27:07
URL: http://petrahermansson.blogg.se/
Postat av: Malin

ohh va ja saknar er.,..helt tomt på julafton...vi som alltid firar jul ihop...=) Hälsa Alla från oss i kalla Karlstad! o ta me hem lite snäckor o o sand till mig så jag kan göra min egna strand hihi puss sis

2008-12-26 @ 12:45:01
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: mmalin

jag saknar dig sjukt mycket.. <3

har så mycket att berätta ;) <3

2008-12-29 @ 08:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0