bra meningar kan säga så mycket, med så få ord!

Idag blir det tomt på inlägg för idag blir det massa i "dagboken" istället, idag är det mer tankar jag behöver skriva ner. Tänker inte tynga ner er med dom. Hoppas ni mår bra iaf och haft en bra dag, nån borde väll haft det eftersom min inte varit något vidare?  

Aja, känner inte för att skriva nått mer nu. Tänkte skriva ner några bra motton istället. Sånna jag brukar tänka på och sånna som passar alla.

Hur mycket vore möjligt om ingen försökte det omöjliga?

Älska mig mest när jag förtjänar det som minst, för då behöver jag det som bäst.

Hold on to what remains.


Det finns inget ont som inte för något gott med sig.


Var dig själv, det finns redan så många andra.

Om du vill hatas, hata. Om du vill älskas, älska.

Hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag inte är.

ALLT GÅR BARA MAN VILL!
(mitt absoluta motto för er som inte vet, det är det jag lever efter)

Med dom kloka meningarna sätter jag punkt för det här inlägget, ingen idé att sitta och försöka låtsas att allt är som det ska när det verkligen inte är det. Vill tacka min underbara syster som är den bästa man nånsinn kan hitta, tack för att du ringde. Jag behövde det samtalet, fick några nya tankeställningar och tips. Älskar dig!

Puss // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va gulligt skrivet sis...du vet att ja ställer upp på alla sätt för dig! önskara jag hade haft en syster under min uppväxt! Du vet att du alltid kan komma till mig för råd, tips eller bara prata av sig! Älskar dig

2008-12-12 @ 14:32:04
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0