thailand vs sverige

Hej hej!
En liten kort uppdatering här ifrån Thailand. Sitter nu på hotellrummet på pappas laptop (så nu kan jag skriva med å,ä,ö). Klockan är 23.42 här borta så snart är det sängen som gäller. 
Igår hyrde vi mopeder som vi for runt på, vi åkte till en fiskare bla som tog oss till monkey island. Där fick vi mata vilda apor, det är en upplevelse kan jag säga! Bilder kommer, jag lovar. Kanske redan imorgon (om jag tar mig tid att ladda upp dom vill säga) om jag gör det kan ni väll lova att kommentera? (A) Annars så har det inte hänt så mycket här vad jag kan komma på, vi kopplar av och njuter av värmen och lugnet. Vädret är fint oftast lite molnigt och blåsigt men det behövs i denna värmen så vi klagar verkligen inte. Vi jobbar på brännan. ;)

Jag måste bara få säga att här nere njuter jag verkligen till max, jag ser allt på ett annat sätt och man får lära sig att uppskatta dom små sakerna med. Man får se hur thailändarna lever och om man jämför vad de har med det vi har så är det obeskrivbart. Vi lever i lyx vill jag lova! En del skulle kunna göra VAD som helst för att byta liv med oss. Jag är så tacksam för att jag lever det liv jag lever, vissa stunder känns det som att INGEN kan ha det värre än mig men jag vet nu att JO det finns det verkligen de som har. Så nu passar jag på att njuta och koppla av så mycket jag bara kan. Här nere mår jag som en prinsessa. Saknar alla där hemma, tänker på er! <3

Lev livet, du lever bara en gång!
Pussar och kramar // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh va skönt de verkar e så avundsjuk!!!! här är de kallt o trist ingen snö heller....

puss

2008-12-28 @ 10:32:31
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja pass på och njut nu gumman, det förtjänar du! :) skönt att höra att ni har det så bra, snacka om att man är avundsjuk!! ;)

2008-12-31 @ 01:05:42
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0