Linnea is back in the buissnes!

Heejsan svejsan!

Dax för ett inlägg igen kanske? Blir bara sämre och sämre på dom. Måste skärpa mig, men nu tror jag det börjar sakta men säkert att bli som förut. Bättre tider är på intåg rättare sagt. Hoppas det iaf, men nu ska jag ta det lugnt och bara leva efter mina villkor. Jag vill må bra igen och komma ur dessa jobbiga problem som ni skapar. Linnea is back in the buissnes! ;P

Kan inet sluta undra va det va för fel på hemvägen, jag och frida tog sällskap. Strax innan vi skiljdes åt va jag nära på att ramla två tre gånger. Trodde det bara va nått just där som gjorde att det va halt. Men nej, när vi gick skiljda vägar och jag svängde av så fortsätter det vara halt och jag är nära på att ramla efter vart tredje steg. Jag överdriver inte, det va nästan att jag ramlade efter vart tredje steg! Jag börjar gå med mindre och varsammare steg men när jag nästan är hemma tror ni inte jag drar mig då? Rätt på rumpan! Som tur va landade jag inte på svanskotan eller nått så fick inge ont iaf! ;P Men hur ofta drar man sig egentligen? Det är INTE ofta, men alltid lika träligt. Särskilt när man är själv och inte har nån att skratta åt det med. :P Aja, gick där dom sista 20 metrarna skrattandes hem och va om igen nära på att fara omkull, haha.. Va det min sko det va fel på eller va dom nån som önskade se mig ramla? ;P Aja, hoppas den också fick sig ett skratt i så fall. ;)

Nu ska jag ta mig ut på en promenad med Ebba, sen blir det duschen och försöka hinna plugga nått av allt jag har. Emmy ringde förut vi pratade från tre  till över sju! FYRA TIMMAR!? Det roliga va att vi pratade inte om nått särskilt bara tjatade på om ingenting. ;P Det är ju bra när man egentligen har massa man borde göra, men det va skönt att prata av sig lite. Bilder från göteborg kommer imorgon förresten. :)

Puss och kram! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: malin

Du är så sööt, hade velat se diig sitta på rumpan och fått skratta MED diig :D <3

2008-12-07 @ 21:50:44
URL: http://malinlindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0