dööööd!?

Den här veckan gick som förväntat väldigt fort, fast ändå inte. Tiden i helhet gick fort, men ibland kändes sekundrarna som timmar. Aja, dagarna rullar ju på iaf, får tacka för det. Thailand känns inte fullt så långt bort nu ändå, jag har börjat förstå nu att vi faktiskt ska dit snart. Det kommer lägligt och behövligt för min del, jag behöver verkligen komma bort nu från all skit som skapats här hemma. Idag är det 16 dagar kvar tills planet lyfter och tar oss till drömmarnas land. ;P hahaa, hjälp va djup och poetisk jag lät där. Carina (svenska läraren) hade blivit stolt om hon läst den meningen. ;) Förresten på tal om Carina, jag fick reda på mitt SO prov igår. Fick förvånadsvärt VG. Blev jätteglad såklart för hade verkligen förberett mig på ett G, hade ju knappt pluggat till provet så jag är riktigt nöjd! :D

Nu är det äntligen helg, hur helgen spenderas är inte planerat utan tar den som den kommer. Igår kom anna hit, vi hyrde film och promenerade. Hon fick mig att hyra en skräckis, vad har hänt med mig? Har jag tappat lite av min styrka att stå emot? :/ Men jag blev lite sugen faktiskt på att se den, barnhemmet hette den. Den verka faktiskt lite bra. När vi kommer hem och sätter igång den så märker vi att den är på SPANSKA! Kuuuuuul?! Jag vägra att se en spansk film! Anna va inte heller så glad i det så vi kollade på beck istället. Va vi skrattade under kvällen, ingen får mig att skratta så mycket som den männskan! ;) Tack anna för kvällen, måste göras om snart. Ikväll vet jag inte vad som händer får se senare mot kvällen vad som händer. Va jag vet är iaf att jag måste sätta mig nu och plugga. Vill inte, orkar inte! Men måste verkligen. :/ Det här har jag till nästa vecka:

Måndag: Fysikprov, syslöjdsarbet inlämnat
Tisdag: Stort idrottsarbete inlämnat, Kemi omprov kan man säga
Onsdag: Bildläxa in, tyskaprov

Utefter det ligger jag efter i matten som jag måste plugga ikapp, sen har jag några papper som måste göras i tyskan och ett SO hemprov som väntar. So provet får vi lämna in efter jullovet men jag tänker inte ha med mig nått till Thailand, ALDRIG! Varför sitter jag här och tjatar när jag har en deeeel att göra? :/

Pusss på er! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0