måndag 15/12

Heeej Heeej!

Vart ska jag börja, va finns det att säga lördagen? Den blev väll inte riktigt som jag tänkt mig. Alla planer rasade och kvällen slutade att jag va tvungen att stanna hemma. Aja, förtjänade väll kanske det. Som tur är har jag en lillebror som kan vara riktigt gullig ibland. Han gick och hyrde film åt mig. :) Så det blev att sitta hemma och kolla på sex and the city filmen, såg den på bio när den gick men ville se den igen. Den är riktigt bra! Jag ska köpa mig sex and the city boxen snart hade jag tänkt mig med. :) Vill ha!  <3

Idag då, dagen började med att jag gör så det går en propp i hela huset och allt slocknar. Jippi! Som tur va hade pappa inte hunnit åkt än till jobbet så han kunde fixa det, annars hade jag gått och lagt mig igen. ;) Annars har dagen varit riktigt bra, humöret har varit på topp! Jag lämnade ett usb minne till Ulrika idag som hon bett mig göra, på minnet hade jag lagt foton jag tagit. Hon sa att jag skulle visa henne lite foton jag tagit och det skulle avgöra mitt betyg. Hon gillade verkligen bilderna och sa att de var jäättebra, så jag fick klart ett MVG!! :D ÅÅÅH va glad jag blev! Så nu har jag ett MVG i slutbetyget iaf, får se vad lisa säger med om hon höjer mig till MVG, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! Tycker egentligen inte att jag förtjänar ett så blir inte förvånad om jag inte får MVG men det vore ju jättekul iaf. De två betygen är ju säkra och inget jag kan ändra på senare. Aja, får se med henne imorgon vad hon sätter. :)

Idag gick jag till syon med och pratade, så nu är jag nästan säker på att jag väljer media som första handsval. Jag tror verkligen jag vill gå media, det passar nog verkligen mig. Jag läser också de kurser som jag behöver sen på universitet om jag vill läsa en juristlinje eller psykologlinje. Så jag behöver inte gå sam-sam! TACK.

Nu ska jag sova. Sov gott!

Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: jenny

Hur går det med bloggandet egentligen? ;)

2008-12-18 @ 20:58:38
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

jag vet, bloggen har skjutits åt sidan ett tag nu men nu ska den uppdateras igen ;)

2008-12-18 @ 23:03:49
URL: http://liineasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0