jullov!!

Hjälp va dålig uppdatering dte har varit på sistone här, men jag har inte haft orken till att skriva. Har fortfarande inte dte egentligen men kände att jag måste skriva lite nu för jag får nästan ångest. ;P Just nu har jag fått en förkyldning över mig och det enda jag gjort dom två senaste dagarna är att vila. Sängen är min absolut trognaste och bästa vän, sorgligt? tragiskt? deprimerande? Kanske det, men jag trivs med det. hahaa, va sitter jag och skriver? Jag bara skriver skit just nu känns det som. Aja, det lär ju finnas en anledning till att ni läser iaf annars skulle ni ju inte sitta här nu?

Idag va det julavslutning i skolan, jag pallra mig iväg med febern. Vi fick terminsbetygen, det va väll både nöjda och missnöjda besked där. Sänkt mig i fyra ämnen men dom ska jag jobba upp igen! Fick två MVGn som jag även kommer få i slutbetyg. :) 8 VGn och 4 Gn. Jag är nöjd, men jag kan få bättre, och jag SKA få bättre betyg! ;P Allt går bara man vill. ;)

Imorgon ska jag nog göra julgodis med någon, sen på stan och inhandla lite inför thailand sen på kvällen får vi se vad som händer, vill utnyttja varje minut nu fram tills jag åker. ;) På lördag kanske jag ska träffa några av tjejerna och säga hejdå och fika. På kvällen sen åker jenny och jag in till örebro och går ut och äter och kollar på bio. Va vi ska se är inte bestämt än. ;P Det blir mysigt, längtar! På söndag blir det fira juuuul :D och senare kanske träffa petra en stund. :) Full rulle nu. På måndag far jag, då lämnar jag er här hemma och åker till varmare och förhoppningsvis bättre dagar. Jag hoppas jag kan lämna mina problem och tankar här hemma så jag kan njuta min semester till fullo. Vi får se hur dte blir. Jag är på god väg till bättre tider tror jag, jag börjar rycka upp mig. Såren börjar läka, men det tar sin tid..

Nu väntar min trognaste vän på mig, god natt och sov gott! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0