idolfinal



Igår tillbringades kvällen med Emmy och Emelie :) <3 Vi va hemma hos mig och kollade på idolfinalen, pratade massa. Både Alice och Kevin är riktigt duktiga och jag gillar dom båda, för mig spelade det inte så stor roll vem av dom som vann. Båda va värdiga vinnare. Oftast brukar det gå minst lika bra för tvåan efter idol som för ettan. :) Men grattis till Kevin!
När det va klart vem som vann gick vi ut och promenerade, tog en sväng upp till stan för att se om några trevliga va ute men knappt en kotte. Besvikelese men vad förväntar man sig av karlskoga? Gick istället ner mot sjön och följde sen Emelie hem. Emmy och jag fortsatte sen gå och vi har så mycket att prata om. Blev att vi va ute flera timmar och bara gick och pratade. Det  är så skönt att prata med nån som förstår. Vi la oss sen i en mjuk och mysig snöhög och låg och tittade upp det va så skönt, synd bara att snön inte är varm eller ljummen. Då hade vi lätt somnat där. ;) Emmy hade inget batteri kvar i mobilen och skulle få gå själv hem vilket jag inte kunde låta henne göra så hon fick sova hos mig. Idag hade vi tänkt åka pulka men det blev inte så, imorgon ska jag ut i backen och åka. Nån som är på? :)

Puss! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0