Bilder från julmarken på liseberg

Jag vet att jag lovade att lägga upp bilder från göteborg så fort jag fick tid men jag har faktiskt inte haft tid förrns nu, men bättre sent än aldrig. Lovar man något ska man också göra allt för att försöka hålla det. Jag vet va många gånger jag blivit besviken av folk som sagt, jag lovar. Framförallt när man va liten och frågade sina föräldrar: lovar du? Och dom svarade då ja, men höll det inte då blev man riktigt besviken. Så en sak jag ska försöka undvika det är att lova folk något som jag inte vet att jag kan hålla. Jaja, nog tjatat från min sida. Lägger upp bilderna nu, men snälla kan ni inte göra mig en tjänst då att kommentera? (A) Gillar att få kommentarer på bloggen men det är inte många som kommenterar. Jag ser att ni läser och följer den, så kom igen nu, vill veta vad NI tycker med!





  




Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt fina bilder <3 :)

Du är begåvad gumman!

Du borde känna dig stolt :)

puss <3

2008-12-12 @ 18:34:59
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0