jag väntar..

     

  

 
   
                     



Dagarna går med rasande fart nu och lovet blir bara närmre och närmre. Det tackar vi för! Imorgon 12.00  ska betygen va satta, så efter det lägger sig lugnet i skolan och jag tänker inte göra en läxa till efter det!  Imorgon ska jag lämna in ett arbete i tyska och lämna en bild till bildläraren som vi haft i läxa, det är de sista MÅSTENA jag har innan jul. Jag ligger efter i matten och behöver jobba ikapp det och sen har jag ett hemprov i so som jag helst vill bli klar med innan jag åker till thailand annars tänker jag inte plugga nått annat! På tal om plugg så blir jag så störd på vissa i klassen, så enormt jobbiga och ska lägga sig i allt hela tiden! Varför? Låt folk vara för fan! Trots detta så älskar jag min klass för det är den bästa, men ibland orkar man inte med alla. Tyvär har stämningen i klassen förändrats på sistone och jag önskar att vissa som påstått sig vara så starka och sagt att det står för vad de tycker och säger, att de kunde växa upp och visa detta. Ert beteende är omoget och fjantigt, men vill ni ha det så här så får jag väll lära mig att leva med det. Ni gjorde mig besvikna och sårad men jag har gått vidare för längesen, det enda jag vill höra är förlåt. Ska det va så svårt?
Det är okej att vara omogen och fjantig ibland för vi är trots allt fortfarande unga, men vi håller på att växa upp, vissa fortare än andra. Det jag vill säga är att man får vara barnslig ibland och alla gör misstag men att inte stå upp för sig och reda ut problemen man skapar , är fegt och fel! Det borde man veta vid det här laget..
På fredag blir det nog klassfest med dom flesta i klassen och jag tänker inte låta er förstöra stämningen då!

Jag väntar fortfarande..

Peace! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0